Vragen over de financial lease van deze Subaru?

Bel ons op 053 4304117 of mail ons op info@inleaseautos.nl

1/13
Thumbnail 1 van Subaru Impreza
Thumbnail 2 van Subaru Impreza
Thumbnail 3 van Subaru Impreza
Thumbnail 4 van Subaru Impreza
Thumbnail 5 van Subaru Impreza
Thumbnail 6 van Subaru Impreza
Thumbnail 7 van Subaru Impreza
Thumbnail 8 van Subaru Impreza
Thumbnail 9 van Subaru Impreza
Thumbnail 10 van Subaru Impreza
Thumbnail 11 van Subaru Impreza
Thumbnail 12 van Subaru Impreza
Thumbnail 13 van Subaru Impreza
Thumbnail 14 van Subaru Impreza
Thumbnail 15 van Subaru Impreza
Thumbnail 16 van Subaru Impreza
Thumbnail 17 van Subaru Impreza
Thumbnail 18 van Subaru Impreza
Thumbnail 19 van Subaru Impreza
Thumbnail 20 van Subaru Impreza
Thumbnail 21 van Subaru Impreza
Thumbnail 22 van Subaru Impreza
Thumbnail 23 van Subaru Impreza
Thumbnail 24 van Subaru Impreza
Thumbnail 25 van Subaru Impreza
Thumbnail 26 van Subaru Impreza
Thumbnail 27 van Subaru Impreza
Thumbnail 28 van Subaru Impreza
Thumbnail 29 van Subaru Impreza
Thumbnail 30 van Subaru Impreza
Thumbnail 31 van Subaru Impreza
Thumbnail 32 van Subaru Impreza
Thumbnail 33 van Subaru Impreza
Thumbnail 34 van Subaru Impreza
Thumbnail 35 van Subaru Impreza
Thumbnail 36 van Subaru Impreza
Thumbnail 37 van Subaru Impreza
Thumbnail 38 van Subaru Impreza
Thumbnail 39 van Subaru Impreza
Thumbnail 40 van Subaru Impreza
Thumbnail 41 van Subaru Impreza
Thumbnail 42 van Subaru Impreza
Thumbnail 43 van Subaru Impreza

Subaru Impreza

WRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History |

Wordt dit jouw auto?

809.94

Leaseprijs per maand (vrij van BTW)

  • Beoordeling zonder jaarcijfers
  • Geen bemiddelingskosten, wel de beste service
  • Looptijd t/m 72 maanden
  • Ook voor starters

Bekijk de beschrijving van de Subaru Impreza WRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History |

Algemene informatie

Merk Subaru Model Impreza Type WRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History | Modelreeks van apr 2014 tot apr 2018 Carrosserievorm Sedan Aantal deuren 4 Tellerstand 107.156 km Kleur Blauw metallic Locatie Hardenberg Kenteken JH-970-P

Technische informatie

Vermogen 221 kW (300 pk) Koppel 407 Nm Tankinhoud 60 l Brandstofsoort Benzine Cilinderinhoud 2.457 cc Aantal cilinders 4 Transmissie Handgeschakeld (6 versnellingen) Topsnelheid 255 km/h Acceleratie (0-100 km/h) 5,2 s Wielbasis 265 cm Massa ledig gewicht 1.502 kg

Interieur

Aantal zitplaatsen 5 Interieurkleur Zwart Bekleding Leder/alcantara

Milieu en verbruik

Energielabel G Brandstofverbruik (gemiddeld) 10,9 l/100km Brandstofverbruik (stadsverkeer) 14 l/100km Brandstofverbruik (snelweg) 8,4 l/100km

Onderhoud, historie en staat

Onderhoudsboekjes Aanwezig Aantal sleutels 2 Aantal handzenders 2
Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie

BTW/Marge Margevoertuig

Adverteerder

Naam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. Adres Koningsspil 4 Postcode 7773NK Plaats Hardenberg

Exterieur

Achterspoiler Buitenspiegels elektrisch inklapbaar Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar Buitenspiegels in carrosseriekleur Bumpers in carrosseriekleur Dimlichten automatisch Elektronische remkrachtverdeling Front lip Keyless entry LED achterlichten LED koplampen Lichtmetalen velgen 18" Metaalkleur Side-skirts Sideskirts Sperdifferentieel Sport uitlaat

Infotainment

Audioinstallatie met cd-speler Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth Harman Kardon Soundsystem Multimedia-voorbereiding Navigatie Spraakbediening Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

12Volt aansluiting Achterbank in delen neerklapbaar Aluminium pedalen Armsteun achter Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar Boordcomputer Cruise control Elektrische ramen voor en achter Keyless start Leder/alcantara bekleding Lederen stuurwiel Lederen versnellingspook Privacy glass Regensensor Sportstoelen Sportstuur Stuurbekrachtiging Stuur verstelbaar Voorstoelen verwarmd Zwarte hemelbekleding

Veiligheid

Achteruitrijcamera Airbag(s) hoofd achter Airbag(s) hoofd voor Airbag(s) knie Airbag(s) side voor Airbag bestuurder Airbag passagier Alarm klasse 1(startblokkering) Anti Blokkeer Systeem Anti doorSlip Regeling Brake Assist System Elektronisch Stabiliteits Programma Hill hold functie

Overige

DCCD Electronic climate control Extra getint glas achter Hoofdsteunen anti-whiplash Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar Si-Drive Sportonderstel
Of het nu een GTT, een WRX of een STi is, elke keer krijgen wij weer dat "kippenvel moment"!
Het zit gewoon in ons DNA, zelfs na al die jaren raak je dat gevoel, die passie nooit meer kwijt.

Met een verhaal dat negenentwintig jaar geleden begon met de Impreza GT Turbo en drie achtereenvolgende constructeurstitels in het WRC (1995, '96 en '97) kan Subaru bogen op een zeer rijke historie en heeft het ruimschoots ervaring in het bouwen van snelle auto's met een goed onderstel. Oké, die eerste GT T's waren karig uitgerust en verrekte listig, maar in de juiste handen tot heel veel in staat. De daaropvolgende WRX en WRX STi's waren veel completer uitgevoerd en weliswaar meer voorspelbaar en gemakkelijker te handlen, maar gaan nog een heel stuk verder in techniek, acceleratie en snelheid.
Wat mag je van dit rally-kanon verwachten?
Het begint al bij het starten van deze STi, die heerlijke boxer-roffel doet je meteen rillen in positieve zin en geeft je het ultieme (WRC)gevoel.
Nadat je de motor lekker op temperatuur hebt laten komen kan het feest beginnen. Allemachtig, wat bijt deze gevleugelde sedan zich vast in snelle bochten! Het is een makkie om 300 pk uit een 2,5-literturbomotor te peuteren, maar er vervolgens voor zorgen dat al dat geweld goed op de weg komt, is een ander verhaal. Nou, de mannen van Subaru zijn daar meer dan uitstekend in geslaagd mede door hun jaren lange ervaring met AWD(All Wheel Drive) waar ook deze STi mee is uitgerust.
Elke bocht is voor deze Sub een thrill, hij vraagt je vriendelijk of je je grenzen niet nog iets verder zou verleggen. Hij kan namelijk harder dan je durft, met links en rechts van de weg diepe greppels en bochten waarachter tegenliggers kunnen schuilgaan.
Tóch ga je steeds een stapje verder, om je telkens weer te verbazen over de stijfheid van de carrosserie, de enorme grip, de heerlijke besturing en de tractie bij het uit-accelereren. Op papier heeft de WRX veel gemeen met o.a. de Audi S3 sedan, maar in de praktijk lijkt-ie uit te schreeuwen: "I eat Quattro's for breakfast!"
Hoe doet deze WRX het op deze natte, glibberige ondergrond? Wederom fenomenaal. Onderstuur komt in het woordenboek van deze auto niet voor. Terwijl er juist extra veel werk gemaakt is van de grip aan de achterkant. En ook dat merk je. De achterwielen duwen de auto naar binnen in korte, snelle bochten, Gewoon gas geven en zijn hagelnieuwe Michelin Super Sport banden klauwen zich vast en je komt probleemloos de bocht door. Klinkt dat saai? Geloof ons, dat is deze Subaru geen moment!
Nee, deze Japanner verloochent zijn rally-DNA niet en wil stevig aangepakt worden. De aandrijfkrachten gaan voor 59 procent naar de achterwielen, maar met een knop op de middenconsole kun je dat percentage aanpassen. Je kunt zelfs het centrale differentieel volledig sperren. Niet dat er veel mensen zijn die dit in de praktijk gaan gebruiken, in de stand 'auto' werkt het systeem namelijk perfect. Voorts is er een draaiknop met het opschrift SI-Drive, waarmee je de gasrepons instelt. Ook hier moet je niet moeilijk over doen, maar gewoon kiezen voor standje Sport Sharp, dan is de boxer op zijn best.
De zes bak schakelt – daar gáán we weer – voortreffelijk. Korte slagen, het pookje steekt bijna direct in de bak; heerlijk. De overbrengingen zijn afgestemd op snel accelereren, al haalt hij de 100 km/h net niet in de tweede versnelling. Desondanks legt hij dat sprintje af in minder dan 5 tellen.
Daarbij heeft deze die kenmerkende blauwe Subaru kleur en bijpassende goudkleurige OE STi wielen. Natuurlijk mag dan die hoge OE kofferbakspoiler ook niet ontbreken.
Dit alles bevestigt nogmaals het ultieme WRC gevoel.
Eén ding is zeker deze STi gaat zijn nieuwe eigenaar een niet aflatende eeuwige glimlach bezorgen!

Overige info:
Deze STi heeft een volledige sluitende onderhoudshistorie, het onderhoud is meer dan zeer regelmatig uitgevoerd en grotendeels door Subaru-dealer en/of specialist! Zo is de complete distributie-set in 2021 bij 88.000km reeds vervangen. Zijn laatste onderhoudsbeurt (groot) heeft ie jun 2023 bij 103.000km genoten. Hij heeft een paar upgrades ondergaan zoals een Bilstein veersysteem, Varex uitlaatsysteem met afstandsbedienbare kleppen en een Black frontlip, daarnaast ie ie professioneel onderhanden genomen door EMS(Mark Verhoeven), dus een hoger koppel en is zijn vermogen veilig gegroeid naar ca.350pk.

De Subaru (Impreza) WRX STi is dé laatste der Mohikanonnen, want helaas wordt ie nieuw in Europa niet meer geleverd!
Reden: De oorlog tegen de CO2-uitstoot heeft inmiddels al veel slachtoffers geëist. Deze Japanse samoerai is daar een voorbeeld van. Neergesabeld door een exorbitante bpm-boete. Toch eeuwig zonde want deze rallyicoon is een fantastische auto!

Mooi dat u deze zeer bijzondere Subaru van ons heeft gevonden!
Wilt u deze unieke WRX STi bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.

Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt

Bekijk de beschrijving van de Subaru Impreza WRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History |

Algemene informatie

Merk Subaru Model Impreza Type WRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History | Modelreeks van apr 2014 tot apr 2018 Carrosserievorm Sedan Aantal deuren 4 Tellerstand 107.156 km Kleur Blauw metallic Locatie Hardenberg Kenteken JH-970-P

Technische informatie

Vermogen 221 kW (300 pk) Koppel 407 Nm Tankinhoud 60 l Brandstofsoort Benzine Cilinderinhoud 2.457 cc Aantal cilinders 4 Transmissie Handgeschakeld (6 versnellingen) Topsnelheid 255 km/h Acceleratie (0-100 km/h) 5,2 s Wielbasis 265 cm Massa ledig gewicht 1.502 kg

Interieur

Aantal zitplaatsen 5 Interieurkleur Zwart Bekleding Leder/alcantara

Milieu en verbruik

Energielabel G Brandstofverbruik (gemiddeld) 10,9 l/100km Brandstofverbruik (stadsverkeer) 14 l/100km Brandstofverbruik (snelweg) 8,4 l/100km

Onderhoud, historie en staat

Onderhoudsboekjes Aanwezig Aantal sleutels 2 Aantal handzenders 2
Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie

BTW/Marge Margevoertuig

Adverteerder

Naam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. Adres Koningsspil 4 Postcode 7773NK Plaats Hardenberg

Exterieur

  • Achterspoiler
  • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
  • Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
  • Buitenspiegels in carrosseriekleur
  • Bumpers in carrosseriekleur
  • Dimlichten automatisch
  • Elektronische remkrachtverdeling
  • Front lip
  • Keyless entry
  • LED achterlichten
  • LED koplampen
  • Lichtmetalen velgen 18"
  • Metaalkleur
  • Side-skirts
  • Sideskirts
  • Sperdifferentieel
  • Sport uitlaat

Infotainment

  • Audioinstallatie met cd-speler
  • Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
  • Harman Kardon Soundsystem
  • Multimedia-voorbereiding
  • Navigatie
  • Spraakbediening
  • Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

  • 12Volt aansluiting
  • Achterbank in delen neerklapbaar
  • Aluminium pedalen
  • Armsteun achter
  • Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
  • Boordcomputer
  • Cruise control
  • Elektrische ramen voor en achter
  • Keyless start
  • Leder/alcantara bekleding
  • Lederen stuurwiel
  • Lederen versnellingspook
  • Privacy glass
  • Regensensor
  • Sportstoelen
  • Sportstuur
  • Stuurbekrachtiging
  • Stuur verstelbaar
  • Voorstoelen verwarmd
  • Zwarte hemelbekleding

Veiligheid

  • Achteruitrijcamera
  • Airbag(s) hoofd achter
  • Airbag(s) hoofd voor
  • Airbag(s) knie
  • Airbag(s) side voor
  • Airbag bestuurder
  • Airbag passagier
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Anti doorSlip Regeling
  • Brake Assist System
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • Hill hold functie

Overige

  • DCCD
  • Electronic climate control
  • Extra getint glas achter
  • Hoofdsteunen anti-whiplash
  • Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
  • Si-Drive
  • Sportonderstel
Of het nu een GTT, een WRX of een STi is, elke keer krijgen wij weer dat "kippenvel moment"!
Het zit gewoon in ons DNA, zelfs na al die jaren raak je dat gevoel, die passie nooit meer kwijt.

Met een verhaal dat negenentwintig jaar geleden begon met de Impreza GT Turbo en drie achtereenvolgende constructeurstitels in het WRC (1995, '96 en '97) kan Subaru bogen op een zeer rijke historie en heeft het ruimschoots ervaring in het bouwen van snelle auto's met een goed onderstel. Oké, die eerste GT T's waren karig uitgerust en verrekte listig, maar in de juiste handen tot heel veel in staat. De daaropvolgende WRX en WRX STi's waren veel completer uitgevoerd en weliswaar meer voorspelbaar en gemakkelijker te handlen, maar gaan nog een heel stuk verder in techniek, acceleratie en snelheid.
Wat mag je van dit rally-kanon verwachten?
Het begint al bij het starten van deze STi, die heerlijke boxer-roffel doet je meteen rillen in positieve zin en geeft je het ultieme (WRC)gevoel.
Nadat je de motor lekker op temperatuur hebt laten komen kan het feest beginnen. Allemachtig, wat bijt deze gevleugelde sedan zich vast in snelle bochten! Het is een makkie om 300 pk uit een 2,5-literturbomotor te peuteren, maar er vervolgens voor zorgen dat al dat geweld goed op de weg komt, is een ander verhaal. Nou, de mannen van Subaru zijn daar meer dan uitstekend in geslaagd mede door hun jaren lange ervaring met AWD(All Wheel Drive) waar ook deze STi mee is uitgerust.
Elke bocht is voor deze Sub een thrill, hij vraagt je vriendelijk of je je grenzen niet nog iets verder zou verleggen. Hij kan namelijk harder dan je durft, met links en rechts van de weg diepe greppels en bochten waarachter tegenliggers kunnen schuilgaan.
Tóch ga je steeds een stapje verder, om je telkens weer te verbazen over de stijfheid van de carrosserie, de enorme grip, de heerlijke besturing en de tractie bij het uit-accelereren. Op papier heeft de WRX veel gemeen met o.a. de Audi S3 sedan, maar in de praktijk lijkt-ie uit te schreeuwen: "I eat Quattro's for breakfast!"
Hoe doet deze WRX het op deze natte, glibberige ondergrond? Wederom fenomenaal. Onderstuur komt in het woordenboek van deze auto niet voor. Terwijl er juist extra veel werk gemaakt is van de grip aan de achterkant. En ook dat merk je. De achterwielen duwen de auto naar binnen in korte, snelle bochten, Gewoon gas geven en zijn hagelnieuwe Michelin Super Sport banden klauwen zich vast en je komt probleemloos de bocht door. Klinkt dat saai? Geloof ons, dat is deze Subaru geen moment!
Nee, deze Japanner verloochent zijn rally-DNA niet en wil stevig aangepakt worden. De aandrijfkrachten gaan voor 59 procent naar de achterwielen, maar met een knop op de middenconsole kun je dat percentage aanpassen. Je kunt zelfs het centrale differentieel volledig sperren. Niet dat er veel mensen zijn die dit in de praktijk gaan gebruiken, in de stand 'auto' werkt het systeem namelijk perfect. Voorts is er een draaiknop met het opschrift SI-Drive, waarmee je de gasrepons instelt. Ook hier moet je niet moeilijk over doen, maar gewoon kiezen voor standje Sport Sharp, dan is de boxer op zijn best.
De zes bak schakelt – daar gáán we weer – voortreffelijk. Korte slagen, het pookje steekt bijna direct in de bak; heerlijk. De overbrengingen zijn afgestemd op snel accelereren, al haalt hij de 100 km/h net niet in de tweede versnelling. Desondanks legt hij dat sprintje af in minder dan 5 tellen.
Daarbij heeft deze die kenmerkende blauwe Subaru kleur en bijpassende goudkleurige OE STi wielen. Natuurlijk mag dan die hoge OE kofferbakspoiler ook niet ontbreken.
Dit alles bevestigt nogmaals het ultieme WRC gevoel.
Eén ding is zeker deze STi gaat zijn nieuwe eigenaar een niet aflatende eeuwige glimlach bezorgen!

Overige info:
Deze STi heeft een volledige sluitende onderhoudshistorie, het onderhoud is meer dan zeer regelmatig uitgevoerd en grotendeels door Subaru-dealer en/of specialist! Zo is de complete distributie-set in 2021 bij 88.000km reeds vervangen. Zijn laatste onderhoudsbeurt (groot) heeft ie jun 2023 bij 103.000km genoten. Hij heeft een paar upgrades ondergaan zoals een Bilstein veersysteem, Varex uitlaatsysteem met afstandsbedienbare kleppen en een Black frontlip, daarnaast ie ie professioneel onderhanden genomen door EMS(Mark Verhoeven), dus een hoger koppel en is zijn vermogen veilig gegroeid naar ca.350pk.

De Subaru (Impreza) WRX STi is dé laatste der Mohikanonnen, want helaas wordt ie nieuw in Europa niet meer geleverd!
Reden: De oorlog tegen de CO2-uitstoot heeft inmiddels al veel slachtoffers geëist. Deze Japanse samoerai is daar een voorbeeld van. Neergesabeld door een exorbitante bpm-boete. Toch eeuwig zonde want deze rallyicoon is een fantastische auto!

Mooi dat u deze zeer bijzondere Subaru van ons heeft gevonden!
Wilt u deze unieke WRX STi bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.

Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt

Deze Subaru Impreza vandaag nog rijden?

InLeaseAutos.nl helpt u als ondernemer bij het financieren van uw auto.

Ook interessant

 
Klantenservice

Bel of mail ons bij vragen

Neem contact op

snel contact via de mail. Wel zo makkelijk.

Je kunt ons vandaag nog 2 uur en 34 minuten bereiken

Je kunt ons vandaag nog 2 uur en 34 minuten bereiken

Whatsapp ons via 06 8686 3664