MerkSubaruModelImprezaTypeWRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History |CarrosserievormSedan (4 drs)Modelreeksvan apr 2014 tot apr 2018KleurBlauw metallic
Achterspoiler
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Dimlichten automatisch
Elektronische remkrachtverdeling
Front lip
Keyless entry
LED achterlichten
LED koplampen
Lichtmetalen velgen 18"
Metaalkleur
Privacy glass
Side-skirts
Sideskirts
Sperdifferentieel
Sport uitlaat
Infotainment
Audioinstallatie met cd-speler
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Harman Kardon Soundsystem
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem
Spraakbediening
Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
12Volt aansluiting
Achterbank in delen neerklapbaar
Aluminium pedalen
Armsteun achter
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Cruise control
Elektrische ramen voor en achter
Keyless start
Leder/alcantara bekleding
Lederen stuurwiel
Lederen versnellingspook
Regensensor
Sportstoelen
Sportstuur
Stuurbekrachtiging
Stuur verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Zwarte hemelbekleding
Veiligheid
Achteruitrijcamera
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Brake Assist System
Elektronisch Stabiliteits Programma
Hill hold functie
Overige
DCCD
Electronic climate control
Extra getint glas achter
Hoofdsteunen anti-whiplash
Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Si-Drive
Sportonderstel
Of het nu een GTT, een WRX of een STi is, elke keer krijgen wij weer dat "kippenvel moment"! Het zit gewoon in ons DNA, zelfs na al die jaren raak je dat gevoel, die passie nooit meer kwijt.
Met een verhaal dat negenentwintig jaar geleden begon met de Impreza GT Turbo en drie achtereenvolgende constructeurstitels in het WRC (1995, '96 en '97) kan Subaru bogen op een zeer rijke historie en heeft het ruimschoots ervaring in het bouwen van snelle auto's met een goed onderstel. Oké, die eerste GT T's waren karig uitgerust en verrekte listig, maar in de juiste handen tot heel veel in staat. De daaropvolgende WRX en WRX STi's waren veel completer uitgevoerd en weliswaar meer voorspelbaar en gemakkelijker te handlen, maar gaan nog een heel stuk verder in techniek, acceleratie en snelheid. Wat mag je van dit rally-kanon verwachten? Het begint al bij het starten van deze STi, die heerlijke boxer-roffel doet je meteen rillen in positieve zin en geeft je het ultieme (WRC)gevoel. Nadat je de motor lekker op temperatuur hebt laten komen kan het feest beginnen. Allemachtig, wat bijt deze gevleugelde sedan zich vast in snelle bochten! Het is een makkie om 300 pk uit een 2,5-literturbomotor te peuteren, maar er vervolgens voor zorgen dat al dat geweld goed op de weg komt, is een ander verhaal. Nou, de mannen van Subaru zijn daar meer dan uitstekend in geslaagd mede door hun jaren lange ervaring met AWD(All Wheel Drive) waar ook deze STi mee is uitgerust. Elke bocht is voor deze Sub een thrill, hij vraagt je vriendelijk of je je grenzen niet nog iets verder zou verleggen. Hij kan namelijk harder dan je durft, met links en rechts van de weg diepe greppels en bochten waarachter tegenliggers kunnen schuilgaan. Tóch ga je steeds een stapje verder, om je telkens weer te verbazen over de stijfheid van de carrosserie, de enorme grip, de heerlijke besturing en de tractie bij het uit-accelereren. Op papier heeft de WRX veel gemeen met o.a. de Audi S3 sedan, maar in de praktijk lijkt-ie uit te schreeuwen: "I eat Quattro's for breakfast!" Hoe doet deze WRX het op deze natte, glibberige ondergrond? Wederom fenomenaal. Onderstuur komt in het woordenboek van deze auto niet voor. Terwijl er juist extra veel werk gemaakt is van de grip aan de achterkant. En ook dat merk je. De achterwielen duwen de auto naar binnen in korte, snelle bochten, Gewoon gas geven en zijn hagelnieuwe Michelin Super Sport banden klauwen zich vast en je komt probleemloos de bocht door. Klinkt dat saai? Geloof ons, dat is deze Subaru geen moment! Nee, deze Japanner verloochent zijn rally-DNA niet en wil stevig aangepakt worden. De aandrijfkrachten gaan voor 59 procent naar de achterwielen, maar met een knop op de middenconsole kun je dat percentage aanpassen. Je kunt zelfs het centrale differentieel volledig sperren. Niet dat er veel mensen zijn die dit in de praktijk gaan gebruiken, in de stand 'auto' werkt het systeem namelijk perfect. Voorts is er een draaiknop met het opschrift SI-Drive, waarmee je de gasrepons instelt. Ook hier moet je niet moeilijk over doen, maar gewoon kiezen voor standje Sport Sharp, dan is de boxer op zijn best. De zes bak schakelt – daar gáán we weer – voortreffelijk. Korte slagen, het pookje steekt bijna direct in de bak; heerlijk. De overbrengingen zijn afgestemd op snel accelereren, al haalt hij de 100 km/h net niet in de tweede versnelling. Desondanks legt hij dat sprintje af in minder dan 5 tellen. Daarbij heeft deze die kenmerkende blauwe Subaru kleur en bijpassende goudkleurige OE STi wielen. Natuurlijk mag dan die hoge OE kofferbakspoiler ook niet ontbreken. Dit alles bevestigt nogmaals het ultieme WRC gevoel. Eén ding is zeker deze STi gaat zijn nieuwe eigenaar een niet aflatende eeuwige glimlach bezorgen!
Overige info: Deze STi heeft een volledige sluitende onderhoudshistorie, het onderhoud is meer dan zeer regelmatig uitgevoerd en grotendeels door Subaru-dealer en/of specialist! Zo is de complete distributie-set in 2021 bij 88.000km reeds vervangen. Zijn laatste onderhoudsbeurt (groot) heeft ie jun 2023 bij 103.000km genoten. Hij heeft een paar upgrades ondergaan zoals een Bilstein veersysteem, Varex uitlaatsysteem met afstandsbedienbare kleppen en een Black frontlip.
De Subaru (Impreza) WRX STi is dé laatste der Mohikanonnen, want helaas wordt ie nieuw in Europa niet meer geleverd! Reden: De oorlog tegen de CO2-uitstoot heeft inmiddels al veel slachtoffers geëist. Deze Japanse samoerai is daar een voorbeeld van. Neergesabeld door een exorbitante bpm-boete. Toch eeuwig zonde want deze rallyicoon is een fantastische auto!
Mooi dat u deze zeer bijzondere Subaru van ons heeft gevonden! Wilt u deze unieke WRX STi bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.
Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl. Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt
MerkSubaruModelImprezaTypeWRX STI 2.5T AWD Sport Executive | Full History |CarrosserievormSedan (4 drs)Modelreeksvan apr 2014 tot apr 2018KleurBlauw metallic
Of het nu een GTT, een WRX of een STi is, elke keer krijgen wij weer dat "kippenvel moment"! Het zit gewoon in ons DNA, zelfs na al die jaren raak je dat gevoel, die passie nooit meer kwijt.
Met een verhaal dat negenentwintig jaar geleden begon met de Impreza GT Turbo en drie achtereenvolgende constructeurstitels in het WRC (1995, '96 en '97) kan Subaru bogen op een zeer rijke historie en heeft het ruimschoots ervaring in het bouwen van snelle auto's met een goed onderstel. Oké, die eerste GT T's waren karig uitgerust en verrekte listig, maar in de juiste handen tot heel veel in staat. De daaropvolgende WRX en WRX STi's waren veel completer uitgevoerd en weliswaar meer voorspelbaar en gemakkelijker te handlen, maar gaan nog een heel stuk verder in techniek, acceleratie en snelheid. Wat mag je van dit rally-kanon verwachten? Het begint al bij het starten van deze STi, die heerlijke boxer-roffel doet je meteen rillen in positieve zin en geeft je het ultieme (WRC)gevoel. Nadat je de motor lekker op temperatuur hebt laten komen kan het feest beginnen. Allemachtig, wat bijt deze gevleugelde sedan zich vast in snelle bochten! Het is een makkie om 300 pk uit een 2,5-literturbomotor te peuteren, maar er vervolgens voor zorgen dat al dat geweld goed op de weg komt, is een ander verhaal. Nou, de mannen van Subaru zijn daar meer dan uitstekend in geslaagd mede door hun jaren lange ervaring met AWD(All Wheel Drive) waar ook deze STi mee is uitgerust. Elke bocht is voor deze Sub een thrill, hij vraagt je vriendelijk of je je grenzen niet nog iets verder zou verleggen. Hij kan namelijk harder dan je durft, met links en rechts van de weg diepe greppels en bochten waarachter tegenliggers kunnen schuilgaan. Tóch ga je steeds een stapje verder, om je telkens weer te verbazen over de stijfheid van de carrosserie, de enorme grip, de heerlijke besturing en de tractie bij het uit-accelereren. Op papier heeft de WRX veel gemeen met o.a. de Audi S3 sedan, maar in de praktijk lijkt-ie uit te schreeuwen: "I eat Quattro's for breakfast!" Hoe doet deze WRX het op deze natte, glibberige ondergrond? Wederom fenomenaal. Onderstuur komt in het woordenboek van deze auto niet voor. Terwijl er juist extra veel werk gemaakt is van de grip aan de achterkant. En ook dat merk je. De achterwielen duwen de auto naar binnen in korte, snelle bochten, Gewoon gas geven en zijn hagelnieuwe Michelin Super Sport banden klauwen zich vast en je komt probleemloos de bocht door. Klinkt dat saai? Geloof ons, dat is deze Subaru geen moment! Nee, deze Japanner verloochent zijn rally-DNA niet en wil stevig aangepakt worden. De aandrijfkrachten gaan voor 59 procent naar de achterwielen, maar met een knop op de middenconsole kun je dat percentage aanpassen. Je kunt zelfs het centrale differentieel volledig sperren. Niet dat er veel mensen zijn die dit in de praktijk gaan gebruiken, in de stand 'auto' werkt het systeem namelijk perfect. Voorts is er een draaiknop met het opschrift SI-Drive, waarmee je de gasrepons instelt. Ook hier moet je niet moeilijk over doen, maar gewoon kiezen voor standje Sport Sharp, dan is de boxer op zijn best. De zes bak schakelt – daar gáán we weer – voortreffelijk. Korte slagen, het pookje steekt bijna direct in de bak; heerlijk. De overbrengingen zijn afgestemd op snel accelereren, al haalt hij de 100 km/h net niet in de tweede versnelling. Desondanks legt hij dat sprintje af in minder dan 5 tellen. Daarbij heeft deze die kenmerkende blauwe Subaru kleur en bijpassende goudkleurige OE STi wielen. Natuurlijk mag dan die hoge OE kofferbakspoiler ook niet ontbreken. Dit alles bevestigt nogmaals het ultieme WRC gevoel. Eén ding is zeker deze STi gaat zijn nieuwe eigenaar een niet aflatende eeuwige glimlach bezorgen!
Overige info: Deze STi heeft een volledige sluitende onderhoudshistorie, het onderhoud is meer dan zeer regelmatig uitgevoerd en grotendeels door Subaru-dealer en/of specialist! Zo is de complete distributie-set in 2021 bij 88.000km reeds vervangen. Zijn laatste onderhoudsbeurt (groot) heeft ie jun 2023 bij 103.000km genoten. Hij heeft een paar upgrades ondergaan zoals een Bilstein veersysteem, Varex uitlaatsysteem met afstandsbedienbare kleppen en een Black frontlip.
De Subaru (Impreza) WRX STi is dé laatste der Mohikanonnen, want helaas wordt ie nieuw in Europa niet meer geleverd! Reden: De oorlog tegen de CO2-uitstoot heeft inmiddels al veel slachtoffers geëist. Deze Japanse samoerai is daar een voorbeeld van. Neergesabeld door een exorbitante bpm-boete. Toch eeuwig zonde want deze rallyicoon is een fantastische auto!
Mooi dat u deze zeer bijzondere Subaru van ons heeft gevonden! Wilt u deze unieke WRX STi bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.
Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl. Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt
Deze Subaru Impreza vandaag nog rijden?
InLeaseAutos.nl helpt u als ondernemer bij het financieren van uw auto.
Vraag en antwoord
Dit is zeker mogelijk.
Wij bieden niet alleen financial lease voor auto’s die op onze website staan, maar je kunt ook een voorstel opvragen voor een auto die je elders hebt gezien. Je kunt altijd gratis een offerte opvragen, ook wanneer je een aanbieding hebt gekregen van een andere partij. Wij kunnen je nog steeds een concurrerend voorstel doen.
Helaas kunnen alleen ondernemers een financial lease aanvragen.
Financial lease is alleen geschikt voor de zakelijke markt. Ben je particulier en bijvoorbeeld in loondienst? Dan kun je helaas geen financial lease aanvragen.
We kunnen een aanvraag voor je doen met een kenteken, een KvK-nummer en je contactgegevens
Met behulp van deze gegevens kunnen we de financial lease voor je aanvragen. Omdat de auto het onderpand vormt voor het contract hebben we wel een kenteken nodig. Met behulp van jouw KvK-nummer kunnen we de financial lease voor je aanvragen. Natuurlijk hebben we je contactgegevens nodig om je op de hoogte te houden.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons een auto leasen.
Natuurlijk zijn ook starters bij ons welkom. Wij begrijpen hoe prettig het is als je niet direct een grote investering hoeft te doen als startende ondernemer. Ook snappen we het belang van mobiliteit, juíst als je recent een bedrijf hebt opgericht. Het voordeel van leasen bij InLease is dat je meestal geen jaarcijfers hoeft te overleggen. Dit betekent dat jij, als starter, gewoon een financial lease bij ons kunt aanvragen.
Bij financial lease is het onderhoud, de wegenbelasting en de verzekering niet inbegrepen.
Als je een auto least middels financial lease, zul je zelf voor een verzekering moeten zorgen. Financial lease is puur de auto die geleased wordt, wel zo clean en overzichtelijk. Ook het onderhoud en de wegenbelasting zitten niet bij de leaseprijs in.
Financial lease voor de Subaru Impreza regelen?
Bij In Lease Auto’s vind je transparante en flexibele financial lease-oplossingen voor de Subaru Impreza.
Als onafhankelijke tussenpersoon vergelijken wij meerdere leasemaatschappijen, zodat jij profiteert van de beste voorwaarden en maandlasten.
Vraag vrijblijvend een offerte aan en ontdek direct jouw mogelijkheden.
Hoe werkt het?
In het huidige aanbod is er voor ieder wat wils. Het complete & actuele aanbod vind je altijd op onze site. Staat jouw droomauto er niet tussen? Geen probleem, als je ons een kenteken geeft gaan we alsnog voor je aan de slag.
Vind jouw droomauto, zoals deze Subaru Impreza
Vraag de lease aan
Wij gaan voor je bezig, meestal binnen een dag bericht
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.