1/13
Mercedes-Benz AMG GT
4-Door Coupe 63 S E-Performance 4M 620kW/843pk Aut9 F1 Edition FULL OPTIONS!!
Bekijk de beschrijving van de Mercedes-Benz AMG GT 4-Door Coupe 63 S E-Performance 4M 620kW/843pk Aut9 F1 Edition FULL OPTIONS!!
Algemene informatie
Merk
Mercedes-Benz
Model
AMG GT
Type
4-Door Coupe 63 S E-Performance 4M 620kW/843pk Aut9 F1 Edition FULL OPTIONS!!
Modelreeks
van feb 2022 tot 2024
Carrosserievorm
Hatchback
Aantal deuren
5
Tellerstand
16 km
Kleur
Alpingrau (grijs)
Kenteken
ELGT6300
Technische informatie
Vermogen (gecombineerd)
620 kW (843 pk)
Koppel (gecombineerd)
1.470 Nm
Tankinhoud
66 l
Brandstofsoort
Hybride (benzine/elektrisch)
Cilinderinhoud
3.982 cc
Aantal cilinders
8
Transmissie
Automaat (9 versnellingen)
Topsnelheid
316 km/h
Acceleratie (0-100 km/h)
2,9 s
Afmetingen (LxBxH)
505x195x146 cm
Wielbasis
295 cm
Inhoud laadruimte
395 l
Massa ledig gewicht
2.280 kg
Laadvermogen
480 kg
Accucapaciteit
6 kWh
Accuconditie
100%
Accu
In eigendom
Accutype
Li-Ion
Plugin hybride
Interieur
Aantal zitplaatsen
4
Interieurkleur
Zwart
Bekleding
Leder/alcantara
Milieu en verbruik
CO₂-uitstoot (gemiddeld)
180 g/km
Emissieklasse
Euro 6
Energielabel
B
Brandstofverbruik (gemiddeld)
8,7 l/100km
Actieradius op elektriciteit (gemiddeld)
13 km
Onderhoud, historie en staat
APK geldig tot
27 jun 2027
Datum eerste registratie
27 jun 2023
Aantal eigenaren
1
Onderhoudsboekjes
Aanwezig (dealer-onderhouden)
Aantal sleutels
2
Financiële informatie
Bijtellingspercentage
22%
BTW verrekenbaar
Garantie
Fabrieksgarantie
tot 27 jun 2025
Adverteerder
Naam
Autobedrijf Huisman BV
Adres
Ossebroeken 20
Postcode
9411VR
Plaats
Beilen
Onderscheidende opties
1. Klikt u op de link onderaan de advertentie voor een zeer uitgebreide foto-reportage
9-traps automatische transmissie met schakelpeddels
360 graden camera met birdview
Adaptieve cruise control
Air Balance pakket
AMG Carbon Ceramic Brakes
Android auto
Apple carplay
Bots Waarschuwings Systeem
Burmester Audio Surround System
Climate control links/rechts gescheiden
DAB Radio (Digital Audio Broadcast)
Distronic Plus met Pilot Assist
Dode hoek waarschuwingssysteem
Dynamic Select
Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
GPS volgsysteem
Head-Up display
Interieurdelen in Carbon uitgevoerd
Lane Assist (waarschuwing bij verlaten rijbaan)
Multibeam LED koplampen
Navigatiesysteem
Night-pakket
Panorama-glasdak (volledig glazen dak)
Pilot Assist
Rijassistentiepakket
Sfeerverlichting
Sportstoelen in leder/alcantara
Stuurwiel verwarmd
Widescreen cockpit
Exterieur
Achterspoiler
Adaptief demping systeem
AMG-styling
AMG Night pakket
Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
Buitenspiegels elektr. met geheugen
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in hoogglans zwart uitgevoerd
Buitenspiegels met verlichting
Buitenspiegels verwarmbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Coming Home verlichting
Dagrijverlichting
Eerste eigenaar
Extra getint glas vanaf de B-stijl
Getint warmtewerend glas
Grille in hoogglans zwart uitgevoerd
Grootlichtassistent
Keramische remschijven
Keyless entry
LED-verlichting achter
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen adaptief
Lichtmetalen velgen
Lichtmetalen velgen multi-spaaks 20"
Panoramadak
Parkeer assistent
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Parkeersensor voor en achter
Side-skirts
Sierlijsten in hoogglans zwart uitgevoerd
Speciale kleur
Warmtewerend, waterafstotend dubbel glas
Infotainment
Audio installatie high end
Audio installatie premium
AUX aansluiting
DSP audio (Digital Sound Processing)
Geintegreerde Bluetooth verbinding.
Head-up display
I-Pod aansluiting
MP3 aansluiting
Multimedia-voorbereiding
Multimedia systeem
Navigatiesysteem full map + hard disk
Rondomzicht camera
Spraakbediening
Stuurwiel multifunctioneel
Subwoofer
USB Audio aansluiting
WiFi voorbereiding
Zelfstandige rijstrookwissel
Zelfstandige rijstrookwissel
Interieur
12Volt aansluiting
Achterbankverwarming
Airco (automatisch)
Airco met elektronische regeling
Airco separaat achter
Ambiente Interieurverlichting
AMG Interieurpakket
Armsteun
Armsteun achter
Armsteun voor
Automatisch dimmende binnenspiegel
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
BSCS (bandenspannings-controlesysteem)
Carbonafwerking interieur
Elektrisch bedienbare ramen voor en achter
Elektrisch te openen en te sluiten achterklep
Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
Elektronische parkeerrem
Front camera met Fish Eye View
Glazen Panoramadak met elektrisch bedienbaar jaloezie
Hoofdsteunen achter
Interieurpakket carbon
Keyless Entry & Go
Keyless start
Lederen bekleding
Mercedes-Benz Performance stoelen
Middenarmsteun met opbergvak
Multi-functioneel stuurwiel
Niet rokersauto
Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Regensensor
Sportstoelen
Sportstoelen
Sportstuur
Standklimatisering
Stoel ventilatie voor
Stoelverwarming
Stuurbekrachtiging
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuur in hoogte en lengte verstelbaar
Virtual Cockpit
Voorstoel(en) met massagefunctie
Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Zwarte hemelbekleding
Milieu
Start/stop systeem
Veiligheid
Achteruitrijcamera
Adaptief onderstel
Adaptieve bochtverlichting
Airbag(s) gordijn
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Airbag(s) window
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Alarm klasse 1(startblokkering)
Alarmsysteem
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Autonomous Emergency Braking
Bandenspanningscontrolesysteem
Bots waarschuwing systeem
Ceramic Brakes
Dodehoekdetectie met correctie
Dodehoekdetectie met correctie
Dodehoek detector
Driver Alert
Elektronisch Stabiliteits Programma
ESP
Grootlichtassistent
Hill Descent Control
Hill hold functie
Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Uitwijk assistent
Uitwijk assistent
Verkeersbord detectie
Verkeersbord herkenning
Overige
Achterasbesturing
AMG-Performance Sportuitlaat-systeem
ASR (anti-slip regeling)
Automatische transmissie met F1-stuurschakeling
Bots herkenning systeem
Bots herkenning systeem
Connected services
Cruise control adaptief met stop&go en stuurhulp
Cruise control adaptief met stop&go en stuurhulp
Draadloze telefoonlader
Drive Modes instelbaar
Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
Extra getint glas achter
Extra getint glas achter
Garagedeur opener
Geluidsisolerend glas
Kruisend verkeer detectie
Kruisend verkeer detectie
Luchtvering
Matrix led koplampen
Nappaleder stuurwiel
Onderstel volledig instelbaar
Oplaadmogelijkheid
Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
Schakelmomentindicator
Sluitbekrachtiging
Sportuitlaat
Standventilatie
Startknop
Volledig digitaal instrumentenpaneel
Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
De eerste semi-elektrische AMG, is ook meteen de krachtigste auto die het sportieve submerk van Mercedes-Benz ooit heeft gebouwd. Met 843 pk en meer dan 1470 Nm kom je echt niks tekort.
Nadat Lewis Hamilton de ene na de andere Formule 1 wereldtitel bij elkaar heeft gereden met een hybride, is het nu de beurt aan de klant om met een geëlektrificeerde AMG op pad te gaan. Een goede eerste indruk maken doe je maar één keer, dus is het gelijk de allersterkste AMG allertijden. Vanuit de specificatietabellen staren 843 pk en een moeilijk te bevatten 1470 Nm je aan. In totaal is 240 kilo aan elektrotechniek en aanverwante componenten aan de aandrijflijn van de conventionele 63 S toegevoegd om enerzijds de CO2-uitstoot met omlaag te brengen, en het vermogen flink omhoog te krikken. De 0-100 sprint duikt onder de drie seconden, die naar 200 onder de 10. Niet slecht voor een auto van 2400 kilo rijklaar.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier dus om een plug-in hybride, het accupakket heeft een bruikbare capaciteit van ongeveer 6,1 kWh, waardoor de realistische elektrische actieradius rond de 13 kilometer is. De accu is er primair op ontwikkeld om in korte tijd zoveel mogelijk stroom te kunnen afgeven en weer opslaan. Middels een 400 Volt starter/generator op de vierliter biturbo V8 motor, kan het pakket onderweg in no-time worden bijgeladen. De 150 kW (204 pk) elektromotor op de achteras kan uiteraard ook worden gebruikt om remenergie te recupereren. Daardoor is de E Performance in stadsverkeer ook echt wel een stuk zuiniger dan de 63 S.
De elektromotor is samen met een elektronisch gestuurd platensper en een tweeversnellingsbak geïntegreerd in één unit. Door deze tweetraps transmissie kan de elektromotor tot aan de topsnelheid blijven ondersteunen en recupereren. Ook kan de e-motor aandrijfkoppel via de caradanas terug naar de vooras sturen als de omstandigheden daarom vragen. De negentrapsautomaat is dezelfde als in de andere V8 AMG modellen te vinden is. Om al die techniek enigszins gecontroleerd van A naar B te krijgen zijn luchtvering, variabele dempers en vierwielbesturing standaard aanwezig. Enorm veel complexe techniek dus, waarvan het ongetwijfeld veel tijd (en geld) heeft gekost om het allemaal te integreren.
Voor waar voor je geld, gooit AMG een aeropakket in dat een grotere frontsplitter, extra luchtdeflectorelementen, een vast achtervleugel en een aangepaste diffuser omvat. Het is meer dan alleen maar voor de show, want deze componenten zijn in de windtunnel ontwikkeld om echte voordelen te bieden door het rijgedrag bij hoge snelheden te verbeteren en tegelijkertijd de weerstand te verminderen. Wat krijg je voor een optioneel uiterlijkpakket? Om te beginnen hebben die 21-inch gesmede wielen een dubbel vijfspaaks ontwerp met een matzwarte afwerking en een rode velgrand die doet denken aan de legeringen die worden gebruikt door de officiële FIA F1 Medical Car.
De AMG GT 63 S E Performance F1 Edition is afgewerkt in een fraaie Alpine Grey-lak uit de Manufaktur-catalogus en krijgt ook een assortiment glanzend zwarte accenten. Deze zijn inbegrepen bij niet één, maar twee Night-pakketten, die de badges een donkere uitstraling geven, ook toegepast op de raamomlijstingen en uitlaateindstukken. Mercedes heeft ook de grille en een deel van de andere buitenbekleding zwart gemaakt, terwijl de tankdop een zilverchroomlook heeft.
Als laatste upgrade wordt het PHEV-monster met zijn 843 pk en 1.470 Newton-meter koppel geleverd met een indoor autohoes van AMG, versierd met het F1-logo.
De auto is geregistreerd in juni 2023 en heeft sindsdien lekker warm binnen gestaan. Het betreft dus eigenlijk een nieuwe auto, een oprechte collectable!
Komt u vooral langs voor een bezichtiging. U bent van harte welkom in Beilen.
Nadat Lewis Hamilton de ene na de andere Formule 1 wereldtitel bij elkaar heeft gereden met een hybride, is het nu de beurt aan de klant om met een geëlektrificeerde AMG op pad te gaan. Een goede eerste indruk maken doe je maar één keer, dus is het gelijk de allersterkste AMG allertijden. Vanuit de specificatietabellen staren 843 pk en een moeilijk te bevatten 1470 Nm je aan. In totaal is 240 kilo aan elektrotechniek en aanverwante componenten aan de aandrijflijn van de conventionele 63 S toegevoegd om enerzijds de CO2-uitstoot met omlaag te brengen, en het vermogen flink omhoog te krikken. De 0-100 sprint duikt onder de drie seconden, die naar 200 onder de 10. Niet slecht voor een auto van 2400 kilo rijklaar.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier dus om een plug-in hybride, het accupakket heeft een bruikbare capaciteit van ongeveer 6,1 kWh, waardoor de realistische elektrische actieradius rond de 13 kilometer is. De accu is er primair op ontwikkeld om in korte tijd zoveel mogelijk stroom te kunnen afgeven en weer opslaan. Middels een 400 Volt starter/generator op de vierliter biturbo V8 motor, kan het pakket onderweg in no-time worden bijgeladen. De 150 kW (204 pk) elektromotor op de achteras kan uiteraard ook worden gebruikt om remenergie te recupereren. Daardoor is de E Performance in stadsverkeer ook echt wel een stuk zuiniger dan de 63 S.
De elektromotor is samen met een elektronisch gestuurd platensper en een tweeversnellingsbak geïntegreerd in één unit. Door deze tweetraps transmissie kan de elektromotor tot aan de topsnelheid blijven ondersteunen en recupereren. Ook kan de e-motor aandrijfkoppel via de caradanas terug naar de vooras sturen als de omstandigheden daarom vragen. De negentrapsautomaat is dezelfde als in de andere V8 AMG modellen te vinden is. Om al die techniek enigszins gecontroleerd van A naar B te krijgen zijn luchtvering, variabele dempers en vierwielbesturing standaard aanwezig. Enorm veel complexe techniek dus, waarvan het ongetwijfeld veel tijd (en geld) heeft gekost om het allemaal te integreren.
Voor waar voor je geld, gooit AMG een aeropakket in dat een grotere frontsplitter, extra luchtdeflectorelementen, een vast achtervleugel en een aangepaste diffuser omvat. Het is meer dan alleen maar voor de show, want deze componenten zijn in de windtunnel ontwikkeld om echte voordelen te bieden door het rijgedrag bij hoge snelheden te verbeteren en tegelijkertijd de weerstand te verminderen. Wat krijg je voor een optioneel uiterlijkpakket? Om te beginnen hebben die 21-inch gesmede wielen een dubbel vijfspaaks ontwerp met een matzwarte afwerking en een rode velgrand die doet denken aan de legeringen die worden gebruikt door de officiële FIA F1 Medical Car.
De AMG GT 63 S E Performance F1 Edition is afgewerkt in een fraaie Alpine Grey-lak uit de Manufaktur-catalogus en krijgt ook een assortiment glanzend zwarte accenten. Deze zijn inbegrepen bij niet één, maar twee Night-pakketten, die de badges een donkere uitstraling geven, ook toegepast op de raamomlijstingen en uitlaateindstukken. Mercedes heeft ook de grille en een deel van de andere buitenbekleding zwart gemaakt, terwijl de tankdop een zilverchroomlook heeft.
Als laatste upgrade wordt het PHEV-monster met zijn 843 pk en 1.470 Newton-meter koppel geleverd met een indoor autohoes van AMG, versierd met het F1-logo.
De auto is geregistreerd in juni 2023 en heeft sindsdien lekker warm binnen gestaan. Het betreft dus eigenlijk een nieuwe auto, een oprechte collectable!
Komt u vooral langs voor een bezichtiging. U bent van harte welkom in Beilen.
Bekijk de beschrijving van de Mercedes-Benz AMG GT 4-Door Coupe 63 S E-Performance 4M 620kW/843pk Aut9 F1 Edition FULL OPTIONS!!
Algemene informatie
Merk
Mercedes-Benz
Model
AMG GT
Type
4-Door Coupe 63 S E-Performance 4M 620kW/843pk Aut9 F1 Edition FULL OPTIONS!!
Modelreeks
van feb 2022 tot 2024
Carrosserievorm
Hatchback
Aantal deuren
5
Tellerstand
16 km
Kleur
Alpingrau (grijs)
Kenteken
ELGT6300
Technische informatie
Vermogen (gecombineerd)
620 kW (843 pk)
Koppel (gecombineerd)
1.470 Nm
Tankinhoud
66 l
Brandstofsoort
Hybride (benzine/elektrisch)
Cilinderinhoud
3.982 cc
Aantal cilinders
8
Transmissie
Automaat (9 versnellingen)
Topsnelheid
316 km/h
Acceleratie (0-100 km/h)
2,9 s
Afmetingen (LxBxH)
505x195x146 cm
Wielbasis
295 cm
Inhoud laadruimte
395 l
Massa ledig gewicht
2.280 kg
Laadvermogen
480 kg
Accucapaciteit
6 kWh
Accuconditie
100%
Accu
In eigendom
Accutype
Li-Ion
Plugin hybride
Interieur
Aantal zitplaatsen
4
Interieurkleur
Zwart
Bekleding
Leder/alcantara
Milieu en verbruik
CO₂-uitstoot (gemiddeld)
180 g/km
Emissieklasse
Euro 6
Energielabel
B
Brandstofverbruik (gemiddeld)
8,7 l/100km
Actieradius op elektriciteit (gemiddeld)
13 km
Onderhoud, historie en staat
APK geldig tot
27 jun 2027
Datum eerste registratie
27 jun 2023
Aantal eigenaren
1
Onderhoudsboekjes
Aanwezig (dealer-onderhouden)
Aantal sleutels
2
Financiële informatie
Bijtellingspercentage
22%
BTW verrekenbaar
Garantie
Fabrieksgarantie
tot 27 jun 2025
Adverteerder
Naam
Autobedrijf Huisman BV
Adres
Ossebroeken 20
Postcode
9411VR
Plaats
Beilen
Onderscheidende opties
Exterieur
Infotainment
Interieur
Milieu
Veiligheid
Overige
De eerste semi-elektrische AMG, is ook meteen de krachtigste auto die het sportieve submerk van Mercedes-Benz ooit heeft gebouwd. Met 843 pk en meer dan 1470 Nm kom je echt niks tekort.
Nadat Lewis Hamilton de ene na de andere Formule 1 wereldtitel bij elkaar heeft gereden met een hybride, is het nu de beurt aan de klant om met een geëlektrificeerde AMG op pad te gaan. Een goede eerste indruk maken doe je maar één keer, dus is het gelijk de allersterkste AMG allertijden. Vanuit de specificatietabellen staren 843 pk en een moeilijk te bevatten 1470 Nm je aan. In totaal is 240 kilo aan elektrotechniek en aanverwante componenten aan de aandrijflijn van de conventionele 63 S toegevoegd om enerzijds de CO2-uitstoot met omlaag te brengen, en het vermogen flink omhoog te krikken. De 0-100 sprint duikt onder de drie seconden, die naar 200 onder de 10. Niet slecht voor een auto van 2400 kilo rijklaar.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier dus om een plug-in hybride, het accupakket heeft een bruikbare capaciteit van ongeveer 6,1 kWh, waardoor de realistische elektrische actieradius rond de 13 kilometer is. De accu is er primair op ontwikkeld om in korte tijd zoveel mogelijk stroom te kunnen afgeven en weer opslaan. Middels een 400 Volt starter/generator op de vierliter biturbo V8 motor, kan het pakket onderweg in no-time worden bijgeladen. De 150 kW (204 pk) elektromotor op de achteras kan uiteraard ook worden gebruikt om remenergie te recupereren. Daardoor is de E Performance in stadsverkeer ook echt wel een stuk zuiniger dan de 63 S.
De elektromotor is samen met een elektronisch gestuurd platensper en een tweeversnellingsbak geïntegreerd in één unit. Door deze tweetraps transmissie kan de elektromotor tot aan de topsnelheid blijven ondersteunen en recupereren. Ook kan de e-motor aandrijfkoppel via de caradanas terug naar de vooras sturen als de omstandigheden daarom vragen. De negentrapsautomaat is dezelfde als in de andere V8 AMG modellen te vinden is. Om al die techniek enigszins gecontroleerd van A naar B te krijgen zijn luchtvering, variabele dempers en vierwielbesturing standaard aanwezig. Enorm veel complexe techniek dus, waarvan het ongetwijfeld veel tijd (en geld) heeft gekost om het allemaal te integreren.
Voor waar voor je geld, gooit AMG een aeropakket in dat een grotere frontsplitter, extra luchtdeflectorelementen, een vast achtervleugel en een aangepaste diffuser omvat. Het is meer dan alleen maar voor de show, want deze componenten zijn in de windtunnel ontwikkeld om echte voordelen te bieden door het rijgedrag bij hoge snelheden te verbeteren en tegelijkertijd de weerstand te verminderen. Wat krijg je voor een optioneel uiterlijkpakket? Om te beginnen hebben die 21-inch gesmede wielen een dubbel vijfspaaks ontwerp met een matzwarte afwerking en een rode velgrand die doet denken aan de legeringen die worden gebruikt door de officiële FIA F1 Medical Car.
De AMG GT 63 S E Performance F1 Edition is afgewerkt in een fraaie Alpine Grey-lak uit de Manufaktur-catalogus en krijgt ook een assortiment glanzend zwarte accenten. Deze zijn inbegrepen bij niet één, maar twee Night-pakketten, die de badges een donkere uitstraling geven, ook toegepast op de raamomlijstingen en uitlaateindstukken. Mercedes heeft ook de grille en een deel van de andere buitenbekleding zwart gemaakt, terwijl de tankdop een zilverchroomlook heeft.
Als laatste upgrade wordt het PHEV-monster met zijn 843 pk en 1.470 Newton-meter koppel geleverd met een indoor autohoes van AMG, versierd met het F1-logo.
De auto is geregistreerd in juni 2023 en heeft sindsdien lekker warm binnen gestaan. Het betreft dus eigenlijk een nieuwe auto, een oprechte collectable!
Komt u vooral langs voor een bezichtiging. U bent van harte welkom in Beilen.
Nadat Lewis Hamilton de ene na de andere Formule 1 wereldtitel bij elkaar heeft gereden met een hybride, is het nu de beurt aan de klant om met een geëlektrificeerde AMG op pad te gaan. Een goede eerste indruk maken doe je maar één keer, dus is het gelijk de allersterkste AMG allertijden. Vanuit de specificatietabellen staren 843 pk en een moeilijk te bevatten 1470 Nm je aan. In totaal is 240 kilo aan elektrotechniek en aanverwante componenten aan de aandrijflijn van de conventionele 63 S toegevoegd om enerzijds de CO2-uitstoot met omlaag te brengen, en het vermogen flink omhoog te krikken. De 0-100 sprint duikt onder de drie seconden, die naar 200 onder de 10. Niet slecht voor een auto van 2400 kilo rijklaar.
Voor alle duidelijkheid: het gaat hier dus om een plug-in hybride, het accupakket heeft een bruikbare capaciteit van ongeveer 6,1 kWh, waardoor de realistische elektrische actieradius rond de 13 kilometer is. De accu is er primair op ontwikkeld om in korte tijd zoveel mogelijk stroom te kunnen afgeven en weer opslaan. Middels een 400 Volt starter/generator op de vierliter biturbo V8 motor, kan het pakket onderweg in no-time worden bijgeladen. De 150 kW (204 pk) elektromotor op de achteras kan uiteraard ook worden gebruikt om remenergie te recupereren. Daardoor is de E Performance in stadsverkeer ook echt wel een stuk zuiniger dan de 63 S.
De elektromotor is samen met een elektronisch gestuurd platensper en een tweeversnellingsbak geïntegreerd in één unit. Door deze tweetraps transmissie kan de elektromotor tot aan de topsnelheid blijven ondersteunen en recupereren. Ook kan de e-motor aandrijfkoppel via de caradanas terug naar de vooras sturen als de omstandigheden daarom vragen. De negentrapsautomaat is dezelfde als in de andere V8 AMG modellen te vinden is. Om al die techniek enigszins gecontroleerd van A naar B te krijgen zijn luchtvering, variabele dempers en vierwielbesturing standaard aanwezig. Enorm veel complexe techniek dus, waarvan het ongetwijfeld veel tijd (en geld) heeft gekost om het allemaal te integreren.
Voor waar voor je geld, gooit AMG een aeropakket in dat een grotere frontsplitter, extra luchtdeflectorelementen, een vast achtervleugel en een aangepaste diffuser omvat. Het is meer dan alleen maar voor de show, want deze componenten zijn in de windtunnel ontwikkeld om echte voordelen te bieden door het rijgedrag bij hoge snelheden te verbeteren en tegelijkertijd de weerstand te verminderen. Wat krijg je voor een optioneel uiterlijkpakket? Om te beginnen hebben die 21-inch gesmede wielen een dubbel vijfspaaks ontwerp met een matzwarte afwerking en een rode velgrand die doet denken aan de legeringen die worden gebruikt door de officiële FIA F1 Medical Car.
De AMG GT 63 S E Performance F1 Edition is afgewerkt in een fraaie Alpine Grey-lak uit de Manufaktur-catalogus en krijgt ook een assortiment glanzend zwarte accenten. Deze zijn inbegrepen bij niet één, maar twee Night-pakketten, die de badges een donkere uitstraling geven, ook toegepast op de raamomlijstingen en uitlaateindstukken. Mercedes heeft ook de grille en een deel van de andere buitenbekleding zwart gemaakt, terwijl de tankdop een zilverchroomlook heeft.
Als laatste upgrade wordt het PHEV-monster met zijn 843 pk en 1.470 Newton-meter koppel geleverd met een indoor autohoes van AMG, versierd met het F1-logo.
De auto is geregistreerd in juni 2023 en heeft sindsdien lekker warm binnen gestaan. Het betreft dus eigenlijk een nieuwe auto, een oprechte collectable!
Komt u vooral langs voor een bezichtiging. U bent van harte welkom in Beilen.
Deze Mercedes-Benz AMG GT vandaag nog rijden?
InLeaseAutos.nl helpt u als ondernemer bij het financieren van uw auto.
Ook interessant
Lees meer over: Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT 4-Door Coupe AMG 63 S E Performance 843PK | Keramische-remmen | Burmester High-end | Carbon | Schuifdak | Head-up | Keyles-go | Multi-beam.
Mercedes-Benz AMG GT 4-Door Coupe AMG 63 S E Performance 843PK | Keramische-remmen | Burmester High-end | Carbon | Schuifdak | Head-up | Keyles-go | Multi-beam.
Financial leaseprijs
€ 2336 p/m- 32.274 km
- Hybride (benzine/elektrisch)
- Automaat
- 2021
Lees meer over: Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT 4.0 R Unieke GTR AMG!!!!
Mercedes-Benz AMG GT 4.0 R
Financial leaseprijs
€ 3058.6 p/m- 19.452 km
- Benzine
- Automaat
- 2019
Lees meer over: Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT Roadster 4.0 C Premium Dynamic Plus Paket | VOL
Mercedes-Benz AMG GT Roadster 4.0 C Premium
Financial leaseprijs
€ 2745.01 p/m- 24.000 km
- Benzine
- Automaat
- 2019
Lees meer over: Mercedes-Benz AMG GT Mercedes-Benz AMG GT 4.0 Black Series
Mercedes-Benz AMG GT 4.0 Black Series
Financial leaseprijs
€ 9646.52 p/m- 1.437 km
- Benzine
- Automaat
- 2022
10
Zeer snelle, professionele en prettige service. Binnen een uur geregeld, in één woord top!!
Klantenservice
Bel of mail ons bij vragen