Mercedes-Benz E-Klasse
1/13
Mercedes-Benz E-Klasse
Estate 63 S AMG 612pk 4MATIC I Full-option I Factory-warranty I Ceramic I Carbon I Performance
-
Beoordeling zonder jaarcijfers -
Geen bemiddelingskosten, wel de beste service -
Looptijd t/m 72 maanden -
Ook voor starters
Bekijk de beschrijving van de Mercedes-Benz E-klasse Estate 63 S AMG 612pk 4MATIC I Full-option I Factory-warranty I Ceramic I Carbon I Performance
Algemene informatie
Merk
Mercedes-Benz
Model
E-Klasse
Type
Estate 63 S AMG 612pk 4MATIC I Full-option I Factory-warranty I Ceramic I Carbon I Performance
Eerste registratie
02-2022
Kilometerstand
19.974 km
Carrosserievorm
Stationwagon
Aantal deuren
5
Brandstofsoort
Benzine
Kleur
Grijs metallic
Technische specificaties
Cilinderinhoud
3.982 cc
Aantal cilinders
8
Vermogen
612 pk (450 kW)
Transmissie
Automaat (9 versnellingen)
Acceleratie (0-100 km/h)
3,5 s
Afmetingen (LxBxH)
494x185x147 cm
Massa ledig gewicht
1.975 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen
5
Interieurkleur
Zwart
Bekleding
Leder
Onderhoud, historie en staat
Datum eerste registratie
4 feb 2022
Datum eerste toelating
6 nov 2025
Onderhoudsboekjes
Aanwezig (dealer-onderhouden)
APK geldig tot
4 feb 2026
Aantal sleutels
2
Aantal handzenders
2
Financiële informatie
BTW/Marge
Margevoertuig
Motorrijtuigenbelasting
€ 124 - € 137 p/m
Adverteerder
Naam
Luitjes Car Company
Adres
Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode
1641LD
Plaats
Spierdijk
5-deurs combi
12V aansluiting
Achterbank in delen neerklapbaar
Achterstoelen verwarmd
Airbag(s)
Airbag(s) knie
Airbag(s) side
Airco
Anti-diefstal alarm
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Audio installatie
Automatische transmissie
Bandenspanningscontrolesysteem
Beschermingssysteem
Bestuurders-informatie-systeem
Binnen/buitenspiegel automatisch dimmend
Binnenverlichting
Bots waarschuwing systeem
Brake Assist System
Buitenspiegels
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Carbonafwerking interieur
Carbon exterieur delen
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise control
DAB-ontvanger
Dakbekleding
Dakrails
Differentieel blokkering
Draadloze telefoonlader
Driving assistent
Electronic Stability Program (ESP)
Elektrisch bedienbare achterklep
Elektrische ramen
Elektrisch glazen panorama-dak
Elektrisch verstelbare stoelen
Extra getint glas
Gordels achter
Grille
Grootlicht-assistent
Head-up display
Hill hold-functie
Houten stuurwiel
Instaplijsten
Interface
Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Kleurenscherm voor navigatie-systeem
Laadruimteafdekking
Laadsysteem
LED achterlichten
Lederen bekleding
Lendesteunen (verstelbaar)
Lichtmetalen velgen
Luchtvering
Luxe lederen interieur
Metallic lak
Modelwijziging
Navigatiesysteem
Noodstopsignalering
Parkeer-assistent
Regensensor
Remzadels
Rijprofielselectie
Rondomzicht camera
Ruitensproeiers verwarmbaar
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
Speciale kleur
Speciale motorkap
Sportonderstel
Sportstoelen
Sportuitlaat
Spraakbediening
Stuurbekrachtiging
Touchscreen
Uitlaat systeem
Uitwijk assistent
USB-aansluiting
Verkeersbord detectie
Vermoeidheids herkenning
Verwarmde voorstoelen
Vloermatten
Volledig digitaal instrumentenpaneel
Voorbumper
Luitjes Car Company presenteert u dit ware wonder: Mercedes-Benz E-klasse Estate 63 S AMG 4MATIC V8 BiTurbo met maar liefst 612pk Op dit moment de enigste Estate 63 S AMG van Nederland!
Een ware droomauto voor een ieder onder ons die het absolute topsegment lief heeft. Deze Mercedes-Benz E-Klasse Estate AMG 63s 4MATIC+ Premium Plus heeft alle factoren die wij, die net als u gepassioneerde autoliefhebbers zijn, eisen bij een auto uit dit segment. De eerste (en enige) eigenaar heeft de auto in alle nauwkeurigheid samengesteld, naja in alle nauwkeurigheid.. Hij heeft simpelweg nagenoeg alle opties aangevinkt en besteld. Wij kunnen u de gehele originele optielijst toesturen.
De nieuwprijs was maar liefst €218.998,- !
Wat u mag verwachten is uiteraard het voorgeschreven onderhoud wat is uitgevoerd bij de Mercedes-Benz dealer. Ondanks zijn slechts 19.000 verreden kilometers is hij evengoed jaarlijks van zijn voorgeschreven onderhoud voorzien om de fabrieksgarantie te kunnen waarborgen. Er is zelfs nog 1.5 jaar fabrieksgarantie overdraagbaar.
Het verleden is feitelijk te maken door de gehele documentatie waarvan de AMG is voorzien. Ook kunnen wij u garanderen van een schadevrij verleden en kilometerstand.
Serviceoverzicht:
11.06.2025 - Service B - 18.751 km
22.10.2024 - Service A - 11.576 km
02.05.2024 - Service B - 11.132 km
03.02.2023 - Service A - 5.697 km
Het is in het volledig Selenietgrijs metallic een ronduit intimiderende verschijning, een Mercedes from Hell. De gefacelifte variant heeft een agressieve neus, gespierde wielkasten en een imposant achterwerk. Een auto met een beperkt geleverde oplage waardoor hij altijd uniek zal blijven.
de Mercedes-Benz AMG E 63 S alles in zich wat je je maar zou kunnen wensen. Deze facelift, minder C-klasse-achtig en breder op z’n wielen, wringt nu meer comfort uit z’n lucht geveerde onderstel. Het overzichtelijke infotainment bedien je niet langer met een draaicontroller, maar met een touchpad – of op het opgefriste stuur, of met je stem, of gewoon op het scherm zelf. En z’n interieur is een triomf van materiaalgebruik en bouwkwaliteit.
Maar de motor… De motor is de spil van deze auto en alles om ’m heen. Hij grijpt z’n omgeving beet, zuigt ’m op als een gorgelend zwart gat en laat toeschouwers in verbijstering achter. Met partikelfilters en dikke turbo’s zou z’n uitlaatgeluid net niks moeten zijn, maar druk op het knopje met de pijpjes en het is al het borrelende en blaffende V8-geweld dat je ooit in je dromen achtervolgde. De slimme vierwielaandrijving zorgt dat de 612 pk en 850 Nm maximaal effectief op het wegdek komen – tenzij je dat niet wilt en moedwillig de driftmodus inschakelt om de rokerige hooligan uit te hangen.
Als je de Mercedes-AMG E 63 S los laat gaan
Zet ’m in Sport+ of Race en je voelt de motorsteunen zich aanspannen om de V8 als knokige stabilisatorstang te gebruiken. De hele auto verstijft en geeft z’n hartslag door aan je handen, voeten en achterwerk. De besturing lijkt van graniet en de bochten verdwijnen nog sneller en achtelozer in je kielzog. En laten we niet vergeten dat dit alles je overkomt in de meest sensibele carrosserie die er bestaat: een brave, ruime vijfdeurs stationwagen.
De Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ is een evenement van een auto, de belichaming van hoever de techniek in een kleine anderhalve eeuw is gekomen. Wanneer er straks geen verbrandingsmotoren meer verkocht worden, zal ie gelden als een van de grootste uitspattingen, een van de meest onwerkelijke straatauto’s van zijn tijd.
We willen u graag meenemen in de beleving van deze E 63s AMG:
Meer sportauto dan sportieve stationwagen.
Aan boord zijn er overeenkomsten met andere Mercedessen, want de grote schermen midden op het dashboard en achter het stuur kennen we. Ook hier geldt dat het geheel een moderne uitstraling heeft, maar tijd vraagt om het intuïtief te kunnen bedienen. Toch weet deze E63s in het interieur het gevoel te geven dat je niet alles eerder hebt gezien wat met name komt door de performance racing seats. Meer sportauto dan een sportieve station..
Door het brede rubber op de banden is er veel grip (265-40-R20 voor en 295-35-R20 achter) en op straat liggen de grenzen heel ver weg. Tijdens een snelle richtingsverandering is er niet eens een kleine vertraging, hij weet zijn massa knap te camoufleren. Insturen doet hij scherp en met amper rolbewegingen. De vierwielaandrijving stuurt maximaal vijftig procent naar de voorwielen en legt de nadruk meer op de achteras. Ook werkt het achter differentieel agressiever door eerder meer koppel naar het buitenste achterwiel te sturen. Daardoor is in een scherpe tot matig scherpe bocht het uiteindelijke onderstuur door meer gas te geven weg te vegen en zelfs in wat overstuur om te zetten. In snelle bochten moet het gas iets gelift worden om de neus weer grip te laten vinden, want daarin zorgt meer gas voor meer onderstuur.
Deze E63 is voorzien van AMG TRACK PACE. Daarmee kan het rijgedrag op circuits worden geanalyseerd en daardoor worden geoptimaliseerd. Er kan worden gereden op vooraf opgeslagen circuits (bijvoorbeeld de Hockenheimring), of er kunnen nieuwe circuits worden geregistreerd en opgeslagen. Op ieder circuit worden de gereden rondetijden opgeslagen. Deze kunnen worden geanalyseerd en worden vergeleken met andere rondetijden, om zo het optimale raceresultaat te bereiken. Bovendien kunnen het accelereren en het afremmen gemeten en opgeslagen worden. Dit is natuurlijk gewoon al gaaf om tegen je vrienden te vertellen..
Ons besluit.
Het is kortom een monster van een auto die elke ander in deze klasse het vuur zeer nauw aan de schenen legt. Het echte AMG-gevoel wordt vertaald met deze E 63s AMG Estate. Niet alleen door zijn veelzijdige rijgedrag en zijn brute voorkomen, maar ook door de uitstraling en het imago van AMG.
Luitjes Car Company is een zeer goed gewaardeerd autobedrijf in Noord-Holland en ver daarbuiten. Het adres voor enkel KWALITEITSOCCASIONS, die nooit ernstige schade hebben gehad en stuk voor stuk zijn voorzien van een grondige pre-inspectie. Zo heeft u altijd zekerheid over de kilometerstand, het onderhoudsverleden, en een geldige APK. Voor meer zekerheid bieden wij de service waar u naar verlangt, denk aan onderhoud, garantie en andere werkzaamheden naar wens van u waar wij dan ook een geheel passende prijs bij zullen vinden. Inruil is altijd mogelijk, evenals betaling per maand. Onze voorraad wisselt wekelijks waardoor niet elke auto de website haalt. Bel gerust als u een specifieke vraag heeft, bij Luitjes Car Company helpen we u graag verder!
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Dagelijks open van 9.00 uur tot 18:00; Zaterdags 09:00 tot 17:00; Zondags voorlopig gesloten.
Een ware droomauto voor een ieder onder ons die het absolute topsegment lief heeft. Deze Mercedes-Benz E-Klasse Estate AMG 63s 4MATIC+ Premium Plus heeft alle factoren die wij, die net als u gepassioneerde autoliefhebbers zijn, eisen bij een auto uit dit segment. De eerste (en enige) eigenaar heeft de auto in alle nauwkeurigheid samengesteld, naja in alle nauwkeurigheid.. Hij heeft simpelweg nagenoeg alle opties aangevinkt en besteld. Wij kunnen u de gehele originele optielijst toesturen.
De nieuwprijs was maar liefst €218.998,- !
Wat u mag verwachten is uiteraard het voorgeschreven onderhoud wat is uitgevoerd bij de Mercedes-Benz dealer. Ondanks zijn slechts 19.000 verreden kilometers is hij evengoed jaarlijks van zijn voorgeschreven onderhoud voorzien om de fabrieksgarantie te kunnen waarborgen. Er is zelfs nog 1.5 jaar fabrieksgarantie overdraagbaar.
Het verleden is feitelijk te maken door de gehele documentatie waarvan de AMG is voorzien. Ook kunnen wij u garanderen van een schadevrij verleden en kilometerstand.
Serviceoverzicht:
11.06.2025 - Service B - 18.751 km
22.10.2024 - Service A - 11.576 km
02.05.2024 - Service B - 11.132 km
03.02.2023 - Service A - 5.697 km
Het is in het volledig Selenietgrijs metallic een ronduit intimiderende verschijning, een Mercedes from Hell. De gefacelifte variant heeft een agressieve neus, gespierde wielkasten en een imposant achterwerk. Een auto met een beperkt geleverde oplage waardoor hij altijd uniek zal blijven.
de Mercedes-Benz AMG E 63 S alles in zich wat je je maar zou kunnen wensen. Deze facelift, minder C-klasse-achtig en breder op z’n wielen, wringt nu meer comfort uit z’n lucht geveerde onderstel. Het overzichtelijke infotainment bedien je niet langer met een draaicontroller, maar met een touchpad – of op het opgefriste stuur, of met je stem, of gewoon op het scherm zelf. En z’n interieur is een triomf van materiaalgebruik en bouwkwaliteit.
Maar de motor… De motor is de spil van deze auto en alles om ’m heen. Hij grijpt z’n omgeving beet, zuigt ’m op als een gorgelend zwart gat en laat toeschouwers in verbijstering achter. Met partikelfilters en dikke turbo’s zou z’n uitlaatgeluid net niks moeten zijn, maar druk op het knopje met de pijpjes en het is al het borrelende en blaffende V8-geweld dat je ooit in je dromen achtervolgde. De slimme vierwielaandrijving zorgt dat de 612 pk en 850 Nm maximaal effectief op het wegdek komen – tenzij je dat niet wilt en moedwillig de driftmodus inschakelt om de rokerige hooligan uit te hangen.
Als je de Mercedes-AMG E 63 S los laat gaan
Zet ’m in Sport+ of Race en je voelt de motorsteunen zich aanspannen om de V8 als knokige stabilisatorstang te gebruiken. De hele auto verstijft en geeft z’n hartslag door aan je handen, voeten en achterwerk. De besturing lijkt van graniet en de bochten verdwijnen nog sneller en achtelozer in je kielzog. En laten we niet vergeten dat dit alles je overkomt in de meest sensibele carrosserie die er bestaat: een brave, ruime vijfdeurs stationwagen.
De Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ is een evenement van een auto, de belichaming van hoever de techniek in een kleine anderhalve eeuw is gekomen. Wanneer er straks geen verbrandingsmotoren meer verkocht worden, zal ie gelden als een van de grootste uitspattingen, een van de meest onwerkelijke straatauto’s van zijn tijd.
We willen u graag meenemen in de beleving van deze E 63s AMG:
Meer sportauto dan sportieve stationwagen.
Aan boord zijn er overeenkomsten met andere Mercedessen, want de grote schermen midden op het dashboard en achter het stuur kennen we. Ook hier geldt dat het geheel een moderne uitstraling heeft, maar tijd vraagt om het intuïtief te kunnen bedienen. Toch weet deze E63s in het interieur het gevoel te geven dat je niet alles eerder hebt gezien wat met name komt door de performance racing seats. Meer sportauto dan een sportieve station..
Door het brede rubber op de banden is er veel grip (265-40-R20 voor en 295-35-R20 achter) en op straat liggen de grenzen heel ver weg. Tijdens een snelle richtingsverandering is er niet eens een kleine vertraging, hij weet zijn massa knap te camoufleren. Insturen doet hij scherp en met amper rolbewegingen. De vierwielaandrijving stuurt maximaal vijftig procent naar de voorwielen en legt de nadruk meer op de achteras. Ook werkt het achter differentieel agressiever door eerder meer koppel naar het buitenste achterwiel te sturen. Daardoor is in een scherpe tot matig scherpe bocht het uiteindelijke onderstuur door meer gas te geven weg te vegen en zelfs in wat overstuur om te zetten. In snelle bochten moet het gas iets gelift worden om de neus weer grip te laten vinden, want daarin zorgt meer gas voor meer onderstuur.
Deze E63 is voorzien van AMG TRACK PACE. Daarmee kan het rijgedrag op circuits worden geanalyseerd en daardoor worden geoptimaliseerd. Er kan worden gereden op vooraf opgeslagen circuits (bijvoorbeeld de Hockenheimring), of er kunnen nieuwe circuits worden geregistreerd en opgeslagen. Op ieder circuit worden de gereden rondetijden opgeslagen. Deze kunnen worden geanalyseerd en worden vergeleken met andere rondetijden, om zo het optimale raceresultaat te bereiken. Bovendien kunnen het accelereren en het afremmen gemeten en opgeslagen worden. Dit is natuurlijk gewoon al gaaf om tegen je vrienden te vertellen..
Ons besluit.
Het is kortom een monster van een auto die elke ander in deze klasse het vuur zeer nauw aan de schenen legt. Het echte AMG-gevoel wordt vertaald met deze E 63s AMG Estate. Niet alleen door zijn veelzijdige rijgedrag en zijn brute voorkomen, maar ook door de uitstraling en het imago van AMG.
Luitjes Car Company is een zeer goed gewaardeerd autobedrijf in Noord-Holland en ver daarbuiten. Het adres voor enkel KWALITEITSOCCASIONS, die nooit ernstige schade hebben gehad en stuk voor stuk zijn voorzien van een grondige pre-inspectie. Zo heeft u altijd zekerheid over de kilometerstand, het onderhoudsverleden, en een geldige APK. Voor meer zekerheid bieden wij de service waar u naar verlangt, denk aan onderhoud, garantie en andere werkzaamheden naar wens van u waar wij dan ook een geheel passende prijs bij zullen vinden. Inruil is altijd mogelijk, evenals betaling per maand. Onze voorraad wisselt wekelijks waardoor niet elke auto de website haalt. Bel gerust als u een specifieke vraag heeft, bij Luitjes Car Company helpen we u graag verder!
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Dagelijks open van 9.00 uur tot 18:00; Zaterdags 09:00 tot 17:00; Zondags voorlopig gesloten.
Bekijk de beschrijving van de Mercedes-Benz E-klasse Estate 63 S AMG 612pk 4MATIC I Full-option I Factory-warranty I Ceramic I Carbon I Performance
Algemene informatie
Merk
Mercedes-Benz
Model
E-Klasse
Type
Estate 63 S AMG 612pk 4MATIC I Full-option I Factory-warranty I Ceramic I Carbon I Performance
Eerste registratie
02-2022
Kilometerstand
19.974 km
Carrosserievorm
Stationwagon
Aantal deuren
5
Brandstofsoort
Benzine
Kleur
Grijs metallic
Technische specificaties
Cilinderinhoud
3.982 cc
Aantal cilinders
8
Vermogen
612 pk (450 kW)
Transmissie
Automaat (9 versnellingen)
Acceleratie (0-100 km/h)
3,5 s
Afmetingen (LxBxH)
494x185x147 cm
Massa ledig gewicht
1.975 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen
5
Interieurkleur
Zwart
Bekleding
Leder
Onderhoud, historie en staat
Datum eerste registratie
4 feb 2022
Datum eerste toelating
6 nov 2025
Onderhoudsboekjes
Aanwezig (dealer-onderhouden)
APK geldig tot
4 feb 2026
Aantal sleutels
2
Aantal handzenders
2
Financiële informatie
BTW/Marge
Margevoertuig
Motorrijtuigenbelasting
€ 124 - € 137 p/m
Adverteerder
Naam
Luitjes Car Company
Adres
Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode
1641LD
Plaats
Spierdijk
Luitjes Car Company presenteert u dit ware wonder: Mercedes-Benz E-klasse Estate 63 S AMG 4MATIC V8 BiTurbo met maar liefst 612pk Op dit moment de enigste Estate 63 S AMG van Nederland!
Een ware droomauto voor een ieder onder ons die het absolute topsegment lief heeft. Deze Mercedes-Benz E-Klasse Estate AMG 63s 4MATIC+ Premium Plus heeft alle factoren die wij, die net als u gepassioneerde autoliefhebbers zijn, eisen bij een auto uit dit segment. De eerste (en enige) eigenaar heeft de auto in alle nauwkeurigheid samengesteld, naja in alle nauwkeurigheid.. Hij heeft simpelweg nagenoeg alle opties aangevinkt en besteld. Wij kunnen u de gehele originele optielijst toesturen.
De nieuwprijs was maar liefst €218.998,- !
Wat u mag verwachten is uiteraard het voorgeschreven onderhoud wat is uitgevoerd bij de Mercedes-Benz dealer. Ondanks zijn slechts 19.000 verreden kilometers is hij evengoed jaarlijks van zijn voorgeschreven onderhoud voorzien om de fabrieksgarantie te kunnen waarborgen. Er is zelfs nog 1.5 jaar fabrieksgarantie overdraagbaar.
Het verleden is feitelijk te maken door de gehele documentatie waarvan de AMG is voorzien. Ook kunnen wij u garanderen van een schadevrij verleden en kilometerstand.
Serviceoverzicht:
11.06.2025 - Service B - 18.751 km
22.10.2024 - Service A - 11.576 km
02.05.2024 - Service B - 11.132 km
03.02.2023 - Service A - 5.697 km
Het is in het volledig Selenietgrijs metallic een ronduit intimiderende verschijning, een Mercedes from Hell. De gefacelifte variant heeft een agressieve neus, gespierde wielkasten en een imposant achterwerk. Een auto met een beperkt geleverde oplage waardoor hij altijd uniek zal blijven.
de Mercedes-Benz AMG E 63 S alles in zich wat je je maar zou kunnen wensen. Deze facelift, minder C-klasse-achtig en breder op z’n wielen, wringt nu meer comfort uit z’n lucht geveerde onderstel. Het overzichtelijke infotainment bedien je niet langer met een draaicontroller, maar met een touchpad – of op het opgefriste stuur, of met je stem, of gewoon op het scherm zelf. En z’n interieur is een triomf van materiaalgebruik en bouwkwaliteit.
Maar de motor… De motor is de spil van deze auto en alles om ’m heen. Hij grijpt z’n omgeving beet, zuigt ’m op als een gorgelend zwart gat en laat toeschouwers in verbijstering achter. Met partikelfilters en dikke turbo’s zou z’n uitlaatgeluid net niks moeten zijn, maar druk op het knopje met de pijpjes en het is al het borrelende en blaffende V8-geweld dat je ooit in je dromen achtervolgde. De slimme vierwielaandrijving zorgt dat de 612 pk en 850 Nm maximaal effectief op het wegdek komen – tenzij je dat niet wilt en moedwillig de driftmodus inschakelt om de rokerige hooligan uit te hangen.
Als je de Mercedes-AMG E 63 S los laat gaan
Zet ’m in Sport+ of Race en je voelt de motorsteunen zich aanspannen om de V8 als knokige stabilisatorstang te gebruiken. De hele auto verstijft en geeft z’n hartslag door aan je handen, voeten en achterwerk. De besturing lijkt van graniet en de bochten verdwijnen nog sneller en achtelozer in je kielzog. En laten we niet vergeten dat dit alles je overkomt in de meest sensibele carrosserie die er bestaat: een brave, ruime vijfdeurs stationwagen.
De Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ is een evenement van een auto, de belichaming van hoever de techniek in een kleine anderhalve eeuw is gekomen. Wanneer er straks geen verbrandingsmotoren meer verkocht worden, zal ie gelden als een van de grootste uitspattingen, een van de meest onwerkelijke straatauto’s van zijn tijd.
We willen u graag meenemen in de beleving van deze E 63s AMG:
Meer sportauto dan sportieve stationwagen.
Aan boord zijn er overeenkomsten met andere Mercedessen, want de grote schermen midden op het dashboard en achter het stuur kennen we. Ook hier geldt dat het geheel een moderne uitstraling heeft, maar tijd vraagt om het intuïtief te kunnen bedienen. Toch weet deze E63s in het interieur het gevoel te geven dat je niet alles eerder hebt gezien wat met name komt door de performance racing seats. Meer sportauto dan een sportieve station..
Door het brede rubber op de banden is er veel grip (265-40-R20 voor en 295-35-R20 achter) en op straat liggen de grenzen heel ver weg. Tijdens een snelle richtingsverandering is er niet eens een kleine vertraging, hij weet zijn massa knap te camoufleren. Insturen doet hij scherp en met amper rolbewegingen. De vierwielaandrijving stuurt maximaal vijftig procent naar de voorwielen en legt de nadruk meer op de achteras. Ook werkt het achter differentieel agressiever door eerder meer koppel naar het buitenste achterwiel te sturen. Daardoor is in een scherpe tot matig scherpe bocht het uiteindelijke onderstuur door meer gas te geven weg te vegen en zelfs in wat overstuur om te zetten. In snelle bochten moet het gas iets gelift worden om de neus weer grip te laten vinden, want daarin zorgt meer gas voor meer onderstuur.
Deze E63 is voorzien van AMG TRACK PACE. Daarmee kan het rijgedrag op circuits worden geanalyseerd en daardoor worden geoptimaliseerd. Er kan worden gereden op vooraf opgeslagen circuits (bijvoorbeeld de Hockenheimring), of er kunnen nieuwe circuits worden geregistreerd en opgeslagen. Op ieder circuit worden de gereden rondetijden opgeslagen. Deze kunnen worden geanalyseerd en worden vergeleken met andere rondetijden, om zo het optimale raceresultaat te bereiken. Bovendien kunnen het accelereren en het afremmen gemeten en opgeslagen worden. Dit is natuurlijk gewoon al gaaf om tegen je vrienden te vertellen..
Ons besluit.
Het is kortom een monster van een auto die elke ander in deze klasse het vuur zeer nauw aan de schenen legt. Het echte AMG-gevoel wordt vertaald met deze E 63s AMG Estate. Niet alleen door zijn veelzijdige rijgedrag en zijn brute voorkomen, maar ook door de uitstraling en het imago van AMG.
Luitjes Car Company is een zeer goed gewaardeerd autobedrijf in Noord-Holland en ver daarbuiten. Het adres voor enkel KWALITEITSOCCASIONS, die nooit ernstige schade hebben gehad en stuk voor stuk zijn voorzien van een grondige pre-inspectie. Zo heeft u altijd zekerheid over de kilometerstand, het onderhoudsverleden, en een geldige APK. Voor meer zekerheid bieden wij de service waar u naar verlangt, denk aan onderhoud, garantie en andere werkzaamheden naar wens van u waar wij dan ook een geheel passende prijs bij zullen vinden. Inruil is altijd mogelijk, evenals betaling per maand. Onze voorraad wisselt wekelijks waardoor niet elke auto de website haalt. Bel gerust als u een specifieke vraag heeft, bij Luitjes Car Company helpen we u graag verder!
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Dagelijks open van 9.00 uur tot 18:00; Zaterdags 09:00 tot 17:00; Zondags voorlopig gesloten.
Een ware droomauto voor een ieder onder ons die het absolute topsegment lief heeft. Deze Mercedes-Benz E-Klasse Estate AMG 63s 4MATIC+ Premium Plus heeft alle factoren die wij, die net als u gepassioneerde autoliefhebbers zijn, eisen bij een auto uit dit segment. De eerste (en enige) eigenaar heeft de auto in alle nauwkeurigheid samengesteld, naja in alle nauwkeurigheid.. Hij heeft simpelweg nagenoeg alle opties aangevinkt en besteld. Wij kunnen u de gehele originele optielijst toesturen.
De nieuwprijs was maar liefst €218.998,- !
Wat u mag verwachten is uiteraard het voorgeschreven onderhoud wat is uitgevoerd bij de Mercedes-Benz dealer. Ondanks zijn slechts 19.000 verreden kilometers is hij evengoed jaarlijks van zijn voorgeschreven onderhoud voorzien om de fabrieksgarantie te kunnen waarborgen. Er is zelfs nog 1.5 jaar fabrieksgarantie overdraagbaar.
Het verleden is feitelijk te maken door de gehele documentatie waarvan de AMG is voorzien. Ook kunnen wij u garanderen van een schadevrij verleden en kilometerstand.
Serviceoverzicht:
11.06.2025 - Service B - 18.751 km
22.10.2024 - Service A - 11.576 km
02.05.2024 - Service B - 11.132 km
03.02.2023 - Service A - 5.697 km
Het is in het volledig Selenietgrijs metallic een ronduit intimiderende verschijning, een Mercedes from Hell. De gefacelifte variant heeft een agressieve neus, gespierde wielkasten en een imposant achterwerk. Een auto met een beperkt geleverde oplage waardoor hij altijd uniek zal blijven.
de Mercedes-Benz AMG E 63 S alles in zich wat je je maar zou kunnen wensen. Deze facelift, minder C-klasse-achtig en breder op z’n wielen, wringt nu meer comfort uit z’n lucht geveerde onderstel. Het overzichtelijke infotainment bedien je niet langer met een draaicontroller, maar met een touchpad – of op het opgefriste stuur, of met je stem, of gewoon op het scherm zelf. En z’n interieur is een triomf van materiaalgebruik en bouwkwaliteit.
Maar de motor… De motor is de spil van deze auto en alles om ’m heen. Hij grijpt z’n omgeving beet, zuigt ’m op als een gorgelend zwart gat en laat toeschouwers in verbijstering achter. Met partikelfilters en dikke turbo’s zou z’n uitlaatgeluid net niks moeten zijn, maar druk op het knopje met de pijpjes en het is al het borrelende en blaffende V8-geweld dat je ooit in je dromen achtervolgde. De slimme vierwielaandrijving zorgt dat de 612 pk en 850 Nm maximaal effectief op het wegdek komen – tenzij je dat niet wilt en moedwillig de driftmodus inschakelt om de rokerige hooligan uit te hangen.
Als je de Mercedes-AMG E 63 S los laat gaan
Zet ’m in Sport+ of Race en je voelt de motorsteunen zich aanspannen om de V8 als knokige stabilisatorstang te gebruiken. De hele auto verstijft en geeft z’n hartslag door aan je handen, voeten en achterwerk. De besturing lijkt van graniet en de bochten verdwijnen nog sneller en achtelozer in je kielzog. En laten we niet vergeten dat dit alles je overkomt in de meest sensibele carrosserie die er bestaat: een brave, ruime vijfdeurs stationwagen.
De Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ is een evenement van een auto, de belichaming van hoever de techniek in een kleine anderhalve eeuw is gekomen. Wanneer er straks geen verbrandingsmotoren meer verkocht worden, zal ie gelden als een van de grootste uitspattingen, een van de meest onwerkelijke straatauto’s van zijn tijd.
We willen u graag meenemen in de beleving van deze E 63s AMG:
Meer sportauto dan sportieve stationwagen.
Aan boord zijn er overeenkomsten met andere Mercedessen, want de grote schermen midden op het dashboard en achter het stuur kennen we. Ook hier geldt dat het geheel een moderne uitstraling heeft, maar tijd vraagt om het intuïtief te kunnen bedienen. Toch weet deze E63s in het interieur het gevoel te geven dat je niet alles eerder hebt gezien wat met name komt door de performance racing seats. Meer sportauto dan een sportieve station..
Door het brede rubber op de banden is er veel grip (265-40-R20 voor en 295-35-R20 achter) en op straat liggen de grenzen heel ver weg. Tijdens een snelle richtingsverandering is er niet eens een kleine vertraging, hij weet zijn massa knap te camoufleren. Insturen doet hij scherp en met amper rolbewegingen. De vierwielaandrijving stuurt maximaal vijftig procent naar de voorwielen en legt de nadruk meer op de achteras. Ook werkt het achter differentieel agressiever door eerder meer koppel naar het buitenste achterwiel te sturen. Daardoor is in een scherpe tot matig scherpe bocht het uiteindelijke onderstuur door meer gas te geven weg te vegen en zelfs in wat overstuur om te zetten. In snelle bochten moet het gas iets gelift worden om de neus weer grip te laten vinden, want daarin zorgt meer gas voor meer onderstuur.
Deze E63 is voorzien van AMG TRACK PACE. Daarmee kan het rijgedrag op circuits worden geanalyseerd en daardoor worden geoptimaliseerd. Er kan worden gereden op vooraf opgeslagen circuits (bijvoorbeeld de Hockenheimring), of er kunnen nieuwe circuits worden geregistreerd en opgeslagen. Op ieder circuit worden de gereden rondetijden opgeslagen. Deze kunnen worden geanalyseerd en worden vergeleken met andere rondetijden, om zo het optimale raceresultaat te bereiken. Bovendien kunnen het accelereren en het afremmen gemeten en opgeslagen worden. Dit is natuurlijk gewoon al gaaf om tegen je vrienden te vertellen..
Ons besluit.
Het is kortom een monster van een auto die elke ander in deze klasse het vuur zeer nauw aan de schenen legt. Het echte AMG-gevoel wordt vertaald met deze E 63s AMG Estate. Niet alleen door zijn veelzijdige rijgedrag en zijn brute voorkomen, maar ook door de uitstraling en het imago van AMG.
Luitjes Car Company is een zeer goed gewaardeerd autobedrijf in Noord-Holland en ver daarbuiten. Het adres voor enkel KWALITEITSOCCASIONS, die nooit ernstige schade hebben gehad en stuk voor stuk zijn voorzien van een grondige pre-inspectie. Zo heeft u altijd zekerheid over de kilometerstand, het onderhoudsverleden, en een geldige APK. Voor meer zekerheid bieden wij de service waar u naar verlangt, denk aan onderhoud, garantie en andere werkzaamheden naar wens van u waar wij dan ook een geheel passende prijs bij zullen vinden. Inruil is altijd mogelijk, evenals betaling per maand. Onze voorraad wisselt wekelijks waardoor niet elke auto de website haalt. Bel gerust als u een specifieke vraag heeft, bij Luitjes Car Company helpen we u graag verder!
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Dagelijks open van 9.00 uur tot 18:00; Zaterdags 09:00 tot 17:00; Zondags voorlopig gesloten.